יום ג', ח’ באייר תשפ”א
דף הבית בית הכשרה דירות בקהילה סדנאות תוכן הבית של הדיירים משרד
קרא עוד...
נעם החליט לצאת לדרך חדשה וכולם הגיעו כדי לאחל לו בהצלחה.את החגיגה עשינו בבלאק. נעם אנחנו מאחלים לך המון בהצלחה ומקווים לראותך עוד הרבה.
דנה חוטנוק אשר מדריכה אצלנו מעל לשנה החליטה לעבור למרכז ואנו בצער רב מעורבב עם שמחה משחררים אותה לדרך חדשה.כדי לחגוג את הדרך החדשה וסיומה של תקופה אדירה, דנה החליטה לערוך ערב פונדו.לפי התמונות אפשר להבין שזה היה רעיון גאוני!!!דנה אנחנו מאחלים לך המון הצלחה בהמשך הדרך.
ב18.5 התקיים ערב פרידה מיובי האחד והיחיד.הלכנו לאכול כולם בבלאק בורגר בלב המפרץ.
קרא עוד...
בתאריך 4.5 יצאנו לחגוג לאריק יומהולדת במסעדת רפאלו.
כחלק מסדנת אירוח הגיעו דיירי דירת שינדלר לאירוח בדירת אינשטיין. והתוצאה צבעונית וטעימה מאוד!!!
ביום חמישי 20.11 נפגשנו לחנוכת בית של דירת אינשטיין החדשה. הדיירים ברכו, נתנו מתנות והתכבדו בארוחת ערב מעשה ידיהם
קרא עוד...
בתאריך 26.11 יצאו דיירי דירות שינדלר לבילוי משותף בבית הקפה "קפה קפה" בשדרות מוריה. החיוכים והמנות המפנקות מדברים בעד עצמם
ב30.10 צהריי יום שישי, גלית המדריכה מישל וקרן עשו סדנת אוריגמי.היו שם הרבה צבעים צורות וכיף גדול.
יצאנו להכיר את מרכז הכרמל וניצלנו את היום היפה כדי לראות את הדוכנים והתפאורה בספטיבל הסרטים שנערך במרכז הכרמל בימים אלו.
קרא עוד...
ב12.10 נערך מפגש נוסף בהנחייתו של יוסי. המפגש עסק בסכסוך הישראלי ערבי נושא שמאוד אקטואלי לנו. והפעם הצטרפו אלינו אורחים חדשים מהדירות.
ב2.10 היה יום שימשי והחלטנו לצאת לבריכה בנווה שאנן.
בסופי שבוע שנשארים מתכנסת קבוצה אינטימית של ארבעת בנות בית ההכשרה למשך שעה בכל מפגש.לקבוצה מספר מטרות. יצירת מרחב מאפשר, בו אפשר להעלות נושאים אישיים ודברים איתן הבנות מתמודדות. כמו כן, חשיפה לנושאים שונים כמו: חברות, מיניות, מגדר, זוגיות עוד.התכנים שעולים בקבוצה הם פרטיים ולכן לא נחשוף אותם כאן. מה שכן נוכל לשתף זה שמדובר במפגש מגבש ומהנה, שמאפשר צמיחה והתפתחות אישית לכל אחת מהבנות.
קרא עוד...
חוג היסטוריה ממשיך בזכות יוסי שלקח את האחריות והוא מעביר את השיעורים.השיעור האחרון עסק בברית המועצות.
אז הגיע הזמן לעבור דירה ולמרות שנורא עצוב לעזוב את הבית הישן חשבנו שיהיה נורא כיף, לחגוג את התקופה שעברה ואת המעבר לבית החדש במסיבה עם דיג'יי ריקודים ועל האש טוב.
ב 16.2 נפתח בית ההכשרה החדש
קרא עוד...
לבקשתם ובאופן ספונטני לחלוטין, דיירי בית ההכשרה הכינו חלות לשבת.
חוג דיגיי מתקיים על ידי ערן , פעם בשבועייםה וא מגיע אלינו ומלמד איך עושים סקרצ'ים על הפלטות. הוא מביא מערכות הגברה , מחשבים ולוח דיגי מקצועי שאיתם החברה עובדים.
אחת לשבועיים ביום שני הקבוצה נפגשת ואנו יוצאים להליכה ספורטיבית כדי לשחרר קצת את הרגליים ולשרוף קלוריות.
קרא עוד...
מפגש ראשון של החוג לאומנות התקיים ב19.4.15.
חוג כלבנות יצא לדרך ב 18.1.15 יתקיים כל יום ראשון בשעה 17:00 בבית הכשרה.כל מפגש נלמד דברים חדשים בתחום האילוף.
החודש פתחנו במסורת חדשה- מפגשי החוג להיסטוריה.במסגרת המפגשים החודשיים- חן, שהוא מדריך במערך אשר לומד לתואר שני בהיסטוריה מביא סוגיה / נאום / מקרה מההיסטוריה ללמידה משותפת ודיון.
קרא עוד...
ב30.8 ארזנו מזוודות ויצאנו לנפוש בבורגס שבבולגריה.
החלטנו לנצל את המזג אוויר החמים וירדנו קצת לים, היה כל כך כיף אפילו המדוזות לא הצליחו להרוס את היום המושלם הזה.
במסגרת תרומה לקהילה יצאנו ביום שישי ה 15.5.15 בשיתוף פעולה עם פרויקט 24 לנקות את חופי ישראל.התחלנו בחוף הכרמל וסיימנו בחוף שצמוד למלון לאונרדו.בסוף האיסוף עצרנו למנוחה בצל ופיקניק מול הים וביקרנו בסוכת המציל.
קרא עוד...
הגיע מזג אויר מתאים לטיולים ולכן פתרחנו במערך את עונת הטיולים.ה2.5 היה אחד מהימים בהם פשוט חייבים לטייל וככה גם עשינו.יצאנו לטיול באיזור חיפה במסלול שנקרא נחל לוטם. שם עשינו טיול רגלי ופיקניק בשטח.
בתאריך 6.3 נסענו דיירים מכלל המערך ומספר מדריכים לנשר על מנת להשתתף בחגיגות העדלאידע.היה שם מאוד צבעוני, שפע תחפושות, דוכנים הופעות מזג אוויר מעולה ובעיקר המון המון כיף.
החלטנו לנצל את מזג האויר המעולה ויצאנו קצת לטבע
קרא עוד...
ביום שבת 8/11 מזג האויר האיר לנו פנים, השמיים היו כחולים והחורף עצר לרגע.. מה שאפשר לנו לצאת לטיול ולנשום קצת אויר.נפגשנו- דיירי הדירות ובית ההכשרה בשעה 10:00 ויצאנו לסיור מודרך בגנים הבאהיים.בסיור נהננו מהגנים הפורחים והמרשימים ומתצפית עוצרת נשימה למפרץ חיפה.
בסופשבוע האחרון של חודש אוקטובר (24-25/2014) יצאנו לטיול בגליל המערבי.
על מנת לשמור על כשירות המערך והעובדים קיימנו הדרכת כיבוי אש וביטחון. הצוות למד הרבה על החשיבות של הזהירות וכיצד להתנהל באירועים השונים.אין ספק שעכשיו המערך הרבה יותר בטוח!!!
קרא עוד...
את חג החנוכה חגגנו ב 21.12 בבית ההכשרה כמיטב המסורת עם מאכלים , חנוכיה, סופגניות ומסיבת ריקודים מדהימה!!!הגיעו דיירים מכל המערך, הבית היה צבעוני, שמח ומלא אור בדיוק לפי רוח החג, "סורה חושך, הלאה שחור! סורה מפני האור! "היה כיך מאוד ולא יכולים כבר לחכות לשנה הבאה.
ב13.10 התקיימה הדרכת עזרה ראשונה השנתית שלנו כצוות. להלן תמונות מהאירוע.
ב 16.7 קיימנו סדנת צוות בנושא הגדרות תפקיד. היה סוער, שמח, מעניין וכרגיל- מלא באהבה!
ב 2.7 קיימנו ערב מרתק ובמרכזו הרצאה של גלעד האן על הסיכונים בגלישה באינטרנט
בנות המערך התארחו למפגש נשי של טיפוח ופינוק אצל פרלה הקוסמטיקאית המדהימה!!!הבנות נהנו ממניקור, פדיקור, קוסמטיקה ואפילו שי קטן לכל אחת
ביום ראשון יומיים לפני הבחירות ערכנו ערב בחירות בבית הכשרה.
קרא עוד...
ב13.3 הייתה שבת גשומה ולכן החלטנו לעשות סדנת בישול ואפייה בבית הכשרה בליבריה.
ב4.3 התקיים ערב הורים דיירים בנושא זכויות ביטוח לאומי .
בסופשבוע האחרון ניצלנו את הגשם לפעילות חמימה ומהנה- סדנת סושי בהנחייתה של ענת המדריכה.כל דייר הכין מספר רולים של סושי עם מילויים לבחירתו, תוך שימוש במחצלות גלגול מקצועיות.היה טעים בטירוף!
קרא עוד...
כמיטב המסורת היו נרות וסופגניות טעימות.
13:26 (03/12/14) נועה פלד
ביום שבת 22.11 נסענו יחד למרכז קנדה שבמטולה. במרכז קנדה נהננו מהבאולינג, מרחצה בבריכות ובג'קוזי ומהחלקה על הקרח.
דיירי ההכשרה והבתים בקהילה חוברים יחד אחת לשבועיים לסדנת מיומנויות חברתיות אשר נקראת- אני והחבר'ה
קרא עוד...
מידי שבועיים מתקיימת סדנת אירוח.
אחת לשבועיים מתקיימת בבית ההכשרה סדנה בנושא זוגיות ומיניות
ב 15.5 הצטרפנו לפרויקט 24- משנים ביחד מציאות וניקינו יחד את חופי חיפה
קרא עוד...
במסגרת פרוייקט התנדבות בקהילה, הדיירים שלנו לא מפסיקים להפתיע ונתנו הופעת בכורה במכללת עמק יזרעאל. התשואות מדברות בעד עצמן.
גם בזמנים קשים שבהם המדינה נמצאת תחת מלחמה, אנו ניצבים כדי לתמוך בחיילים אשר מגנים עלינו בחירוף נפשם. ואיך אפשר שלא להביע תודה ולהראות מהי נתינה אם לא נחזק את ידם. על כן, כלל מערך הדיור התארגן על מנת להכין משלוחי מנות לחיילים לאות תודה אשר כללו כל טוב הדיירים התארגנו יחד עם רשימת קניות עוד מבעוד מועד והשקיעו מחשבה בהכנת המשלוח עם דגש על מוצרים ומצרכים שהחיילים באמת צריכים וייסבו לעצמם אושר בצירוף מכתב תודה.
במסגרת פרוייקט מעורבות בקהילה, הדיירים המקסימים שלנו הגיעו לבית תמחוי לניצולי שואה.תחילה שמענו סיפור אישי מרגש מפי אחת הניצולות על החיים בגטו וניתנה לדיירים ההזדמנות לשאול שאלות ולהתעניין. לאחר מכן, התכנסנו לארוחת צהריים משותפת והמשכנו למשחק בינגו שבמהלכו הדיירים יצרו אינטרקציה עם הניצולים.